perjantai 4. elokuuta 2017

Arjen iloja

Aika menee niin nopsaa, ettei sitä tajua. En aio valittaa Suomen tavanomaisista kesäsäistä. Enkä myöskään kerro kuinka paljon olen jätskiä syönyt. Olen siitä onnellinen, että saan elää tässä ja nyt vauva-arkea. Mulla on jonkinverran kivoja fiiliskuvia, mitä oon ottanut hetkinä, ku on ollut hyvä hetki. On hyviä hetkiä joka päivä, mutta niistä erityiseltä tuntuvista olen ottanut kuvan.

Aamupuuro maailman parhaassa seurassa


Päiväkahvit sadepäivänä

Lisää kuvia löytyy. Jätän ne myöhemmäksi, että saan tänne taas jotain höpötettyä. Viimeaikaisin elämäni on ollut, kuin katsoisi hauskoja kotivideoita repeatilla. On se pienen ihmisen elämän seuraaminen niin hauskaa. Elämän tyhmät jutut jää taka-alalle, ku valloittava hymy on vastassa. Elämä on ihanaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti