perjantai 8. tammikuuta 2016

Suunnittelua ja odottelua

Aiemmin kirjoittelin kuinka itsekäs saa olla. Ja olen sitä jälleen miettinyt. Lomani lähestyy ja olen ajatellut siinä vain itseäni. Ja se on tuntunut hemmetin hyvältä. Koko viikkoa en halua aikatauluttaa, koska se tuntuu liian stressaavalta.

Vähän huollan kehoa ja mieltä. Kehon huolto yleensä on enemmän sisäistä, eli syön hyvin. Jos ei olisi enää järkkyjä lukemia lämpömittarissa vai pitäisikö sanoa kylmyysmittarissa, lähden lenkille. Kampaajalleni en saanut aikaa, hiusten värjäyksen joudun hoitaa sen itse tällä kertaa. Muut kauneudenhoidon ajat olen varannut.

Olen pitkään halunnut kokeilla intialaista pääähierontaa. Päähieronta on vaan jotain taivaallista, ai että pelkkä ajatuskin saa rentoutumaan. Se on varmasti ihanaa.Samaan kertaan varasin myös kasvohoidon, puhdistuosuus ei ole niin ihanaa. Kummasti sen nipistelyn kuitenkin aina unohtaa. Mulla kävi niin hyvä tuuri, että saan jalkahoidon samaan rahaan. Kosmetologillani on harjoittelija juuri silloin. Kyllä mun sitten kelpaa. Toivottavasti en sätki jaloillani kamalasti puhdistuksen aikana, etten potkaise harjoittelijaa ja ettei hän leikkaa kynnestä ohi.

Se mitä odotan eniten lomalta, on pikku reissu Helsinkiin. Olen varannut itselleni huoneen Sokos Hotel Tornista. Se on mun mielestä kivoin hotelli missä oon Suomessa ollut. Vähän jänskättää. Sen verran olen suunnitellut, että shoppailen ja käyn kahvilla ja kattelen ohi kulkevia ihmisiä. Forumin Fazer, se on mun vakkaripaikka, varsinkin silloin jos satun olemaan yksin Helsingissä. Tiedän jo mitä haluan, latte ja jotain ihanaa syötävää suolasta tai makeaa. Nään myös rakkaan ystäväni samalla reissulla. Shoppailua odotan, koska viime aikoina olen suosinut nettikauppoja. Toivottavasti ei käy niin, kuin yleensä, etten löydä mitään tai en jaksa mennä sovittamaan. No fiiliksen mukaan. Tykkään shoppailla yksinkin, silloin ei tarvitse miettiä, ettää jaksaako kaveri odotella.

Aina kun on jotain odotettavaa, on niin paljon parempi fiilis. Ihanaa suunnitella. Ensi viikko vielä töitä ja sitten saan nauttia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti