maanantai 18. toukokuuta 2015

Väriä purkista

En ole koskaan ollut itseruskettavien suurkuluttaja. Yhden purkin olen loppuun käyttänyt muut purkit jäänyt muutamaan kokeilukertaan. Olen pelännyt seepraraitaa ja kulahtanutta laikukasta rusketusta. 

Eräällä etelänreissulla en meinannut kehdata makaa rannalla mahallaan, koska jalkapohjani olivat ihan pilkukkaat. Lähtöä edeltävänä iltana laitoin kylppärin laattalattialla seisten spraypullosta itseruskettavaa. Tietysti sitä nestemäistä "kauniin päivettyneen ihon antavaa"ainetta oli lattialla. En saanut vain laikukkaita jalkapohjia, vaan sain varoa myös etten halkaise kalloani. No se siitä, oli sääret vähän saanut väriä. Sen viikon aikana Suomessa oli kuumempi, kuin lomakohteessa ja tietty kotosuomessa olleet olivat ruskeampia. Vähän ärsytti.

Nyt olen kokeillut pari kertaa Biothermin uuttaa itseruskettajaa. Tuote on seerumi pohjainen. Riittää meikäläisen sekaiholle pelkästään vallan loistavasti. Tuote kosteuttaa tehokkaasti ja valoaheijastavien pienten "hippusten" ansiosta iho on heti levityksen jälkeen heleä ja raikkaan, terveen näköinen. Tuoksukaan ei ole paha. Itseruskettavan ominaistuoksu tulee vasta tuntien päästä ja on erittäin mieto, ei häiritse ainakaan mua.

Aamulla laitoin ekan kerran ja illalla huomasin terveen näköisen dekolteen, eli vähän sävyä. Illalla laitoin uudellee. Tällainen vähitellen väriä antava sopii ainakin mulle eritäin hyvin ja niille muille jotka haluavat vain vähän sävyä. Väristä saa tummemman, kun laittaa useana päivänä peräkkäin aamuin illoin. Ylläpitää sitten väriä laittamalla välillä uudestaan. Eikä pidä unohtaa kuoria ihoa ettei tule sitä ainakin minun pelkäämää tunkkaista epätasaista likaisen näköistä lookia.

Tuote koko nimeltään: Aqua-Serum Autobronzant itseruskettava seerumi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti