perjantai 4. maaliskuuta 2016

Urheilu

Tämä juttu on julkaistu jo viime kesänä, mahtavista atk-taidoistani johtuen, on tämä tullut tähän väliin. 



"Must on tullu urheiluhullu..."

No ei sentään. 
Urheilusta kyllä tulee hyvä fiilis, aina tullut. Olen vaan ollut aina tosi laiska. Ennemmin makaan sohvalla, kuin saisin lenkkarit jalkaa, jos ei kauheesti huvita. Viime viikonlopun jälkeen päätin, että nyt ne lenkkarit on vaan vedettävä jalkaan. Kiloja on kertynyt ja jätski kyllä maistuisi. 
Kesällä ois niin kiva syödä jäätelö enemmänkin, mutta teen sitä talvellakin. Ja siideriä... Mansikat ihan sellaisenaan on kyllä tosi hyviä ;) Ihminen kenen kanssa elää sanoo, että kesällä pitää nauttia. Juu kyllä olen samaa mieltä, mutta kesällä ainakin mun tulee helpommin lähdettyä lenkille. Syksyllä sataa ja on synkkää ja pimeää, talvella on kylmä ja liukasta. Voihan sitä jotain herkkua välillä syödä, muistaa sit vaan liikkua. Joo helppoa sanoa.

Tänään urheileva ystäväni tuli pitämään mulle treenit. Ajattelin, että kuolen. Mutta ei se niin kamalaa ollutkaan. En siis olekaan ihan niin huonossa kunnossa mitä olen koko ajan ajatellut. Jaksoin loppuun asti, vaikka välillä oli vähän tiukkaa. Katotaan sitten huomenna pääsenkö sängystä ylös. Ja miten pärjään töissä, jos pitää kyykkiä. No, koko viikon jo ollut reidet kipeet, että eiköhän tämä tästä.
Paljon helpompi jatkaa juoksua tai muuta treeniä, kun ei ole yksin. Sanoinkin, että olisin lähtenyt jo himaan, jos olisin ollut yksin. 

Tsemppiä mulle!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti