perjantai 9. lokakuuta 2015

Perjantai-ilta

Tekniikka ei ollut mun puolella. Otin kivat kuvat mun ihanasta herkkupöydästä. Ihan saan ittekseen fiilistellä Antti Tuiskua ja syödä herkkuja. Kerron ilman kuvia, mitä herkkuja mulla on. Kotimatkalla koukkasin kaupan kautta. Vähän Tuc-keksejä ja valkohomejuustoa. Toi Castellon white, se vaan on niin hyvää. En oo jostain syystä sitä syönyt varmaan vuoteen ja se on edelleen parasta. Ei oo liian vahvaa, mut kuitenkin on makua. Ja karkkia, Maraboun karkkipussi, missä on Daimia mukana. Namnam.

Oon päässyt vihreän teen makuun, mutta tommonen vähän kesympi versio, omenalla maustettu. Mun on saatava teeheni hunajaa, ei sokeria. Rakkaani piti mua vissiin vähän pöpinä yhtenä iltana, kun söin hunajaa suoraan purkista ja laitoin vähemmän teen sekaan. Oon kuitenkin koko ikäni syönyt melkein kaiken kanssa hunajaa. No okei en nyt ihan, mutta kyllä menee myös ruisleivän päällä. Hunaja on sellainen, minkä haluan olevan suomalaista, siitä en tingi.

On varmaan joka vuosi tehnyt uuden kaulaliinan. Niin teen myös tänä syksynä. Aloitin tänään ennen töitä, enkä ois millään malttanut lähteä töihin. Novitan Usva-lanka taitaa olla uutta tai mä en ainakaan oo huomannut aiemmin. Lanka on tosi pehmosta ja siitä tulee ihana iso lämmin huivi. Nuukuuksissani en ostanut uusia paksuja puikkoja. Puikot ohjeen mukaan pitäisi olla 8, mun paksuimmat taitaa olla 6 tai 7, mutta ne oli liian pienet. Mutta 8 virkkukoukku löyty ja löysimpä hyvän ohjeenkin. Yleensä mä en osaa mitään virkata ohjeiden mukaan, mutta nyt on tarpeeksi yksinkertainen. Tästäkin tekeleestä olisi ollut kuva, mutta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti