torstai 7. huhtikuuta 2016

Kevättä rinnassa

Tää kevät tuli niin yllärinä. Muutama viikko sitten sain kuulla olevani erittäin optimisti. Kyse oli päivästä 5.4. ja olin sitä mieltä, että silloin pääsen helposti jo pyörällä liikkumaan. Ja niinhän siinä kävi. Eipä ole paljoakaan enää lunta. Mä unohdan aina vuoden aikana, millainen keli on ollut edellisenä kevänää tai jouluna jne. Pitäis varmaan kirjoittaa jonnekin ylös. No joo, kuka niitä vanhoja kalentereita jaksaa alkaa selaamaan, mihin päivään säähavaintoja on kirjoitellut, no en mä ainakaan. Eletään nyt tätä kevättä, eikä viime vuotta.

Keväällä on melkein aina vahdettava kotona vähän huonekalujen paikkaa. Ja se on tehtävä heti, kun se inspiraatio iskee. Rakkaani ei meinannut tätä ymmärtää, miehet, mutta auttoi kuitenkin. Ihan eri fiilis tuli heti ja koti näyttää aivan erilaiselta. Verhot vielä haluan vaihtaa, mutta se jäi, koska ikkunat on pesemättä.

Vaikka onkin samat tavarat mitä pyörittelee samoissa neliöissä, kummasti se vaikuttaa mieleen. Tänään on ihan tunnelma, kuin eilen. Tämmösestä mä tykkään. Pienillä jutuilla saa suuria aikaan. Ja olipahan tekemistä yhdessä. Aina ei voi miellyttää, mun ei kaikki ratkaisut ei miellytä toista ja päinvastoin, mutta se on elämää.

Tästä on taas hyvä jatkaa keväästä nauttimista. Kohta onkin jo Vappu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti